#Logowanie Rejestracja
Ankieta: Czy fragment drogi pomiędzy budynkami E i H oznaczony czerwoną strzałką powinien być jednokierunkowy? -
Tak ( 11 votes ) 20.00%
Nie ( 44 votes ) 80.00%
*) odpowiedź wybrana przez Ciebie Wyniki ankiety

Jednokierunkowy fragment drogi


29-03-2018, 07:25 #1
Paweł Użytkownik
***
Status: Offline Liczba postów:143 Liczba wątków:13 Dołączył:02-08-2014 Reputacja: 5
Sąsiedzi,
chciałbym wyjść z konkretną inicjatywą niewielkiej, acz znaczącej zmiany organizacji ruchu na osiedlu.
Proszę o niezobowiązujące głosowanie. W przypadku pozytywnego wyniku - przekażemy sprawę zarządcom.
[Obrazek: Pmp1ESo.png]

29-03-2018, 12:32 #2
Pan Janusz Użytkownik
***
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:7 Dołączył:06-07-2016 Reputacja: 14
Bez sensu, wszyscy jadący z osiedla na Mińską będą mieli do dyspozycji jedną dróżkę która wiecznie jest zawalona autami ;-)

(ta pomiędzy najstarszymi blokami)
Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2018, 12:32 przez Pan Janusz.

29-03-2018, 12:51 #3
Paweł Użytkownik
***
Status: Offline Liczba postów:143 Liczba wątków:13 Dołączył:02-08-2014 Reputacja: 5
(29-03-2018, 12:32)Pan Janusz napisał(a):  Bez sensu, wszyscy jadący z osiedla na Mińską będą mieli do dyspozycji jedną dróżkę która wiecznie jest zawalona autami ;-)

(ta pomiędzy najstarszymi blokami)
tak btw to ona tez by mogla byc jednokierunkowa Uśmiech w kierunku castoramy.
Na minska mozna tez dojechac przez parking castoramy i skrecajac w prawo przed sphinksem.

Oczywiscie, wprowadza to jakies niedogodnosci, ale rozwiazaloby to problem bezpieczenstwa pieszych na wspomnianym fragmencie, i zapobieglo sytuacjom takim jak ta sprzed 2 dni.

Jednak ilosc glosow na NIE miazdzy. Szkoda, ze tylko jedna osoba skomentowala swoj glos
Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2018, 12:53 przez Paweł.

29-03-2018, 12:52 #4
lixary Nowy
**
Status: Offline Liczba postów:6 Liczba wątków:0 Dołączył:13-07-2016 Reputacja: 0
(29-03-2018, 12:32)Pan Janusz napisał(a):  Bez sensu, wszyscy jadący z osiedla na Mińską będą mieli do dyspozycji jedną dróżkę która wiecznie jest zawalona autami ;-)

(ta pomiędzy najstarszymi blokami)

dokładnie, zgadzam się.

29-03-2018, 14:15 #5
Pan Janusz Użytkownik
***
Status: Offline Liczba postów:134 Liczba wątków:7 Dołączył:06-07-2016 Reputacja: 14
(29-03-2018, 12:51)Paweł napisał(a):  
(29-03-2018, 12:32)Pan Janusz napisał(a):  Bez sensu, wszyscy jadący z osiedla na Mińską będą mieli do dyspozycji jedną dróżkę która wiecznie jest zawalona autami ;-)

(ta pomiędzy najstarszymi blokami)
tak btw to ona tez by mogla byc jednokierunkowa Uśmiech w kierunku castoramy.
Na minska mozna tez dojechac przez parking castoramy i skrecajac w prawo przed sphinksem.

Oczywiscie, wprowadza to jakies niedogodnosci, ale rozwiazaloby to problem bezpieczenstwa pieszych na wspomnianym fragmencie, i zapobieglo sytuacjom takim jak ta sprzed 2 dni.

Jednak ilosc glosow na NIE miazdzy. Szkoda, ze tylko jedna osoba skomentowala swoj glos

co się stąło dwa dni temu?

29-03-2018, 14:23 #6
marekwroc C
******
Status: Offline Liczba postów:497 Liczba wątków:13 Dołączył:29-10-2014 Reputacja: 13
Pan Janusz, był jakiś dzwon tudzież stłuczka właśnie na tym odcinku drogi jak przypuszczam. badz gdzies w okolicy krzyzowki. przejezdzalem jak juz przyjechala policja.

29-03-2018, 15:46 #7
anm Użytkownik
***
Status: Offline Liczba postów:164 Liczba wątków:9 Dołączył:07-01-2017 Reputacja: 6
pytanie czy osiedle powinno się dostosować pod ludzi łamiących prawo czy być może to osoby łamiące prawo powinny dostosować się do osiedla i przestać łamać prawo, aby było bezpieczniej (np. nie parkować w miejscach, które utrudniają widoczność innym uczestnikom ruchu)
Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-03-2018, 15:47 przez anm.

29-03-2018, 15:51 #8
Krzysiek_90 Użytkownik
***
Status: Offline Liczba postów:77 Liczba wątków:2 Dołączył:26-08-2016 Reputacja: 2
Miałem tylko zagłosować (głosowałem na nie) i się nie odzywać, ale jednak się wypowiem, żeby nie zniechęcać dalszych pomysłów.

Głosowałem na nie, ponieważ konkretny przykład który został przedstawiony jest faktycznie bezsensu, po drugie należę do 50% mieszkańców, którzy nie mieszkają przy oznaczonym odcinku drogi i możnaby stwierdzić, że ten problem mnie nie dotyczy, ale jeśli zdażyłoby mi sie 'chcieć' tamtędy przejechać (np. z powodu zablokowania pozostałych dróg przez busy dostawcze, kurierksie i tesco) to proponowane rozwiązanie wręcz by utrudniło przejazd...

Gdyby zostało postawione pytanie "czy jesteś za zmianą organizacji ruchu na całym osiedlu" - i przedstawienie celu tej zmiany np. stworzenie większej ilości miejsc parkingowych na drogach jednokierunkowych (a raczej ich zalegalizowanie) - wtedy głosowałbym na tak i mogłaby sie rozpocząc dyskusja 'jak, gdzie, ile' takich dróg/miejsc wytyczyć.

30-03-2018, 08:44 #9
Paweł Użytkownik
***
Status: Offline Liczba postów:143 Liczba wątków:13 Dołączył:02-08-2014 Reputacja: 5
@Krzysiek_90: dzięki za obszerny komentarz.
"czy jesteś za zmianą organizacji ruchu na całym osiedlu" - takich dyskusji było już wiele, większość mieszkańców jest za. I co z tego?
Potrzebujemy konkretnych propozycji zmian, wewnętrznego rozeznania, a potem uchwały każdej ze wspólnot.
Dlatego zachęcam każdego kto zagłosował do przedstawienia swoich propozycji i stworzenia podobnej ankiety. Zacznijmy wreszcie działać, zamiast tylko dyskutować, bo te dyskusje toczą się od ponad dwóch lat i nic z nich nie wynika.

@anm:
"pytanie czy osiedle powinno się dostosować pod ludzi łamiących prawo czy być może to osoby łamiące prawo powinny dostosować się do osiedla i przestać łamać prawo, aby było bezpieczniej (np. nie parkować w miejscach, które utrudniają widoczność innym uczestnikom ruchu)".

Osiedle powinno dostosować się do potrzeb mieszkańców. Te potrzeby to: miejsca do parkowania, swobodny przejazd i bezpieczeństwo pieszych na chodnikach.
Zaproponowana przeze mnie zmiania pozwoliłaby na:
- zapewnienie bezpieczeństwa pieszych na chodniku poprzez wyeliminowanie potrzeby wjeżdżania na chodnik przy wymijaniu (bo nie będzie wymijania)
- zalegalizowanie skośnego parkowania na wskazanym odcinku
- nie zmniejszanie realnej liczby miejsc parkingowych
- zwiększenie teoretycznej/legalnej liczby miejsc parkingowych
- ułatwienie wyjazdu z osiedla w kierunku ul. Granicznej dla mieszkańców bloku G, E, i chyba D (tego zbudowanego jako pierwszy)

Jedyna wada tego rozwiązania, którą ja zauważam to:
- konieczność pojechania naokoło w niektórych przypadkach.

Uważam, że zyski są warte nadrobienia kilkudziesięciu metrów jadąc samochodem.
Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-03-2018, 08:48 przez Paweł.






Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości