Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Ulotki składane – ciekawa forma reklamy

Ulotki składane? Druk musi być naprawdę dobry! Przeczytaj, a zrozumiesz!

Ulotki składane to w końcu jakaś innowacyjność na rynku! Przestarzałe metody zachęcania wszystkich dookoła do skorzystania z naszych rzekomo najlepszych usług, już dawno wzbudzają w człowieku niechęć, a czasem nawet i złość. Nie ma się co dziwić, ponieważ istniała swego czasu moda na “agresywne” nagabywanie, nakłanianie do kupna i wciskanie przechodniom wielobarwnych, śliskich karteczek. Właśnie dlatego, współczesny człowiek właściwie pała nienawiścią do jaskrawych, bijących po oczach ulotek. Znaleźliśmy jednak, dla nich alternatywę! Mowa oczywiście, o “wynalazku” XXI wieku – ulotki składane! Druk, może przynieść wiele korzyści i przekonać odbiorców do marki!

Eleganckie ulotki składane

Wyobraź sobie elegancką, składaną kartę informacyjną z elementami i matowymi i błyszczącymi nadrukowanymi na twardym, sztywnym papierze kredowym. Jeśli decydujesz się na ulotki składane, druk musi być nadzorowany przez fachowców, zgrany zespół, pilnujący procesu produkcji! Tak! To właśnie Twoja reklama! Nowoczesna, ciekawa, dyskretnie przekazująca odbiorcom ważne informacje o Twojej działalności.

Ulotki składane? Druk jest bardzo ważny! Każdy element się liczy! Czasami wystarczy na ulotce wyróżnić jeden szczegół, by kupić za niego klienta! Stąd, nasza firma w sposób wyjątkowy dba o każdy, najdrobniejszy szczegół!

Ulotki składane – czy zachęcają do skorzystania z usług?

95% ankietowanych uznało, że ulotki składane przyciągają ich uwagę. Psychologowie uważają, że główną rolę odgrywa tu estetyka i wzbudzające zainteresowanie elementy. Ciekawą formą jest zamieszczenie na karcie błyszczącego elementu na matowym tle, lub odwrotnie. Kontrast od zawsze był zauważany przez ludzkie oko, a potem interpretowany przez ważne w mózgu ośrodki. Najciekawszą formą reklamy okazują się być zatem ulotki nie te zwyczajne, tradycyjne, które modne były 15 lat temu, lecz ulotki składane. Druk jest niedrogi, a zazwyczaj jest dobrą inwestycją w rozwój firmy.