#Logowanie Rejestracja
Ginekolog Wrocław

06-11-2014, 10:32 #1
janita Nowy
**
Status: Offline Liczba postów:1 Liczba wątków:1 Dołączył:06-11-2014 Reputacja: 0
Hej, znacie jakiś dobrych ginekologów we Wrocławiu? Przeprowadziłam się na studia do Wrocławia i muszę znaleźć jakiegoś na miejscu Uśmiech

06-11-2014, 17:21 #2
krystian Użytkownik
Status: Offline Liczba postów:133 Liczba wątków:1 Dołączył:20-08-2014 Reputacja: 0
Żona chodzi na Mińską 5 . Przychodnia Remedis. Ginekolog Zdzisław Martyniak. Chawli sobie.

26-12-2014, 21:41 #3
karuzella Nowy
**
Status: Offline Liczba postów:1 Liczba wątków:0 Dołączył:26-12-2014 Reputacja: 0
Ja znam, dr Tomasz Michalik. Serdecznie polecam http://ginekolog-michalik.pl/. Ja również jestem studentką i też jakiś czas szukałam odpowiedniego ginekologa. Polecałam doktora również moim koleżankom, też są zadowolone.

26-08-2016, 12:31 #4
Krzysiek_90 Użytkownik
Status: Offline Liczba postów:72 Liczba wątków:0 Dołączył:26-08-2016 Reputacja: 2
Po ostatnich przygodach narzeczonej ze 'specjalistami' tej profesji, postanowiłem się zająć nieco jej sprawą i trafiła do prof. Andrzeja Karmowskiego.

Wizyta kosztuje 250pln - sporo owszem i relatywnie często umawia na wizyty, bo przecież musi też zarobić - ale oczywiście potrzeba częstotliwości wizyt należy do potencjalnych pacjentek.

Co mogę o nim powiedzieć ja - niewiele, natomiast narzeczona jest z niego zadowolona, uratował ją farmakologicznie od kolejnej operacji, gdzie poprzednia wynikła z niedbalstwa, w dodatku została źle zrobiona. W każdym razie są spore szanse, że jednak kiedyś tatą zostanę. I nie jest pierwszą jego pacjentką którą od podobnego zagrożenia 'wyratował'.

Przyjmuje prywatnie w przychodni przy bulwarze Ikara, przy Horbaczewskiego 35, Wrocław - można wpisać w google, żeby go 'złapać' - jest też komórka.

30-12-2016, 11:41 #5
Agatkaxo Nowy
**
Status: Offline Liczba postów:2 Liczba wątków:0 Dołączył:30-12-2016 Reputacja: 0