Osiedle Graniczna - Forum Lokatorów
Witamy - Wersja do druku

+- Osiedle Graniczna - Forum Lokatorów (http://osiedlegraniczna.wroclaw.pl)
+-- Dział: Nasze osiedle (http://osiedlegraniczna.wroclaw.pl/forumdisplay.php?fid=1)
+--- Dział: Przedstawcie się (http://osiedlegraniczna.wroclaw.pl/forumdisplay.php?fid=3)
+--- Wątek: Witamy (/showthread.php?tid=2)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

Witamy - Kayla - 23-08-2013

Witam serdecznie.
Zapraszam do aktywnego udziału w życiu forum. To forum mieszkańców osiedla przy ul. Granicznej we Wrocławiu.
Zachęcam do zakładania nowych tematów i podejmowania dyskusji Uśmiech

Na początek proponuje, aby każdy się przedstawił, powiedział coś o sobie, gdyż warto znać swoich sąsiadów Duży uśmiech

RE: Witamy - Kayla - 23-08-2013

Mam na imię Kasia i będę mieszkała wraz z mężem w klatce 4. Mimo iż jestem studentką IV roku nie planuję hucznych imprezJęzyk Oprócz parapetówki oczywiścieUśmiech Mam nadzieje, że to mieszkanie spełni Nasze marzenia i będzie się Nam dobrze tutaj mieszkało. Pozdrawiam

RE: Witamy - Nala - 24-08-2013

Hej, jestem Aśka i właśnie staramy się o kredyt na mieszkanie w tym osiedlu. Oby Nam się udało, bo lokalizacja jak dla nas jest super- będziemy mieli blisko do pracyUśmiech

RE: Witamy - raczom - 24-08-2013

Witam, Jestem Łukasz. Razem z narzeczoną Ewa będziemy mieszkać w klatce 8. Do zobaczeniaUśmiech

RE: Witamy - Nowy - 24-08-2013

Witam, mam na imię Michał i również razem z narzeczoną będę mieszkał w bramie nr 4Uśmiech

RE: Witamy - Qwal - 24-08-2013

Cześć, ja mam na imię Damian i będę mieszkał razem z Kasią Uśmiech Mam nadzieję, że uda się nam rozkręcić to forum Oczko

RE: Witamy - martea83 - 26-08-2013

Witajcie Uśmiech
Mam na imię Marta i będę mieszkać w klatce numer 3.
Pytanie do wszystkich: już wiecie jakie będziecie mieli numery ulicy?
Mi powiedziano że moja klatka będzie to: Graniczna 2DB. Skąd DB to nie mam zielonego pojęcia. B chyba od budynku B.... Duży uśmiech

RE: Witamy - Bizoo - 26-08-2013